„Nuobodžioji” gramatika

projektas 4

Šeštų klasių mokiniai kartu su anglų kalbos mokytoja Neringa Pilipavičiene mano, kad mokytis gramatikos gali būti smagu. Pamokų metu mokiniai ir mokytoja lygino du anglų kalbos gramatinius laikus, o juos išsamiai išanalizavę ir palyginę nusprendė vizualizuoti.

Vizualizavimas kryptingai nukreipia mintis, mažiau blaškomasi, stiprėja dėmesio koncentracija, stiprėja mokinių sąmoningas suvokimas, jis verbalizuojamas, todėl apmąstoma tai, kas atvaizduota gilaus susikaupimo metu (Renata Bilbokaitė, 2008). Piešdami mokiniai kur kas daugiau laiko skiria gramatikos analizei, mąsto tikslingai, kad geriau atvaizduotų norimą situaciją. Vizualizacija padeda mokiniui reflektuoti savo mokymosi procesą. Atlikę darbus mokiniai apmąstė tokio mokymosi naudą ir pasidalino savo mintimis.  

Rašyti komentarą

Svetainė sukurta naudojant Wordpress